I was lost then and I am lost now.





Just nu sitter jag i mitt rum och har sjukt ont i magen för att jag ätit lite
fööör mycket chips. Fick nyligen höra av lillebror också att jag är en bitch
som dömmer folk när jag själv bara sitter på ändan.

Hur kan jag låta bli när många är så patetiska och fast i sitt egna mönster? 
Istället för att se världen och möjligheterna ur olika synvinklar, och istället
ta risker och våga satsa. Saker är inte bara ditt eller datt, faktiskt. Samtidigt
kanske jag är en dubbelmoralskärring som borde ta åt mig av mina egna råd.

Vem vet, men jag är hellre mig själv än alla stackars satar som jag dömmer.
Snart flyttar jag på heltid också, blir skönt. Behöver komma bort från allt.

Ps! Två egobilder bara för att ännu mer
visa vilken egocentrisk bitch jag är.
Puss S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0