OKEJDÅ SANDRA!

Har du gjort något du ångrar? Ohja, men ärsh vad tråkigt det skulle bli om allt bara blev som man tänkt mig hela tiden.
Har du druckit tills du spytt? hehe 
Har du raggat? hahaa, har jag nog !
Blivit uppraggad? ye
Sårat någon? hoppas jag väl inte
Förlorat en vän? nope
Träffat nya människor? yees
Kysst en främling? vissst
Haft fyllesex?
Tagit droger? neeej
Saknat någon? japp
Haft en sommarflört? nja
Varit kär? nej
Blivit sårad? nje
Gråtit? ja
Skrattat tills du kissat på dig? hahaha nej
Tältat? ofc
Varit vaken en hel natt? jaaa
Haft sex utomhus? nää
Solat? ja ja 
Badat? HECKYES
Haft ett förhållande? nej
Gjort dig riktigt illa? nja
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nepp
Läst en bok? nej
Snusa? litt
Rökt? NEJ
Skickat fel sms med flit?
haha nej
Suttit vid datan en hel natt? haha...mm
Varit nykter på fest? jepp
Dissat någon?
Blivit dissad? nja
Näckat? nej
Solat naken? nej
Gjort bort dig? ohja, 
Fått utegångsförbud? nej haha
Delat säng med någon speciell? jora
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ELLIE VAAARJE DAG !
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? inte precis
Pussat någon utav samma kön? haha säkert
Gjort bort dig på fyllan? neje
Sjungit högt på ett berg? tror jag inte 
Kysst någon i regnet? jes
Kyss någon i skogen ? typ
Kysst någon du inte borde? nja
Tappat rösten? nepp
Varit på festival? ja för sjutton :D
Fått snyggare kropp? hellno
Gått upp i vikt? ajjemen
Gått ner i vikt? -

Brännt dig? nevaah
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nja
Varit utomlands? nepp
Ett bra köp? hm... festival biljetter, och min fiiina skjorta
Dansat på fest? jaa
Ljugit för mamma/ pappa?
nope
Lärt dig något nytt? nja
Tagit upp kontakten med en gammal vän?
Varit en dålig vän? hoppas inte
Struntat att berätta en viktig sak för en vän? nej?
Haft skadeglädje? haha japp
Sovit under bar himmel? jag tror det eller ett litet tag iaf!
Vilken anser du är årets sommar plåga (låt)? we no speak americano !
Vad kommer du sakna mest? VÄRMEN!
Finns det något du helst glömmer? jodå
Har du svart ärligt på alla frågor? jadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0