snodde av hannele.

Sommaren 2010

Har du gjort något du ångrar? jomen visst, fast samtidigt. hellre ångra saker
man gjorde än att inte göra saker alls ni vet.
Har du druckit tills du spytt? nepp, aldrig.
Har du raggat? haha på sätt och vis, antar jag.
Blivit uppraggad? typ
Sårat någon? inte vad jag vet.
Förlorat en vän? nja
Träffat nya människor? typ
Kysst en främling? eh...
Haft fyllesex? eh
Tagit droger? inte det inte 
Saknat någon? klart
Haft en sommarflört? ...
Varit kär? nja
Blivit sårad? på sätt och vis
Gråtit? ja
Skrattat tills du kissat på dig? haha nej
Tältat? jajamen
Varit vaken en hel natt? ja
Haft sex utomhus? nepp
Solat? vid varje tillfälle
Badat? heter jag sandra? JA.
Haft ett förhållande? nej
Gjort dig riktigt illa? näää
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nepp
Läst en bok? ja
Snusa? neje
Rökt? neje
Skickat fel sms med flit?
hahahahaha knappast
Suttit vid datan en hel natt? som det ska vara
Varit nykter på fest? hm, troligt
Dissat någon? vet inte.
Blivit dissad? eh ja
Näckat? nej
Solat naken? nej
Gjort bort dig? säkert
Fått utegångsförbud? haha nja
Delat säng med någon speciell? jora
Sagt "jag älskar dig" och menat det? inte sagt det
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? inte precis
Pussat någon utav samma kön? ahaha LINNÉA.
Gjort bort dig på fyllan? neje
Sjungit högt på ett berg? inte det
Kysst någon i regnet? njet
Kyss någon i skogen ? haha nej
Kysst någon du inte borde? nja
Tappat rösten? nepp
Varit på festival? ja för sjutton :D
Fått snyggare kropp? haha inte ett dugg. värre.
Gått upp i vikt? pendlat fram och tillbaka typ
Gått ner i vikt? -

Brännt dig? nej, bara blivit brun... fast nu är jag blek
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? haha jo lite av en bikini faktiskt.
Varit utomlands? nepp
Ett bra köp? många! men mest mina fina kängor
Dansat på fest? säkert
Ljugit för mamma/ pappa?
hahaha jo, eller undanhållit HEHE sorry
Lärt dig något nytt? nja
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nej
Varit en dålig vän? hoppas inte
Struntat att berätta en viktig sak för en vän? nej?
Haft skadeglädje? haha kanske, skadeglädje är den bästa glädjen ju heh
Sovit under bar himmel? faktiskt inte
Vilken anser du är årets sommar plåga (låt)? we no speak americano skulle jag tro.
Vad kommer du sakna mest? värmen. eller mycket mer, men det känns hemskt att
det redan är frost på morgonen. förjävligt.
Finns det något du helst glömmer? jodå
Har du svart ärligt på alla frågor? ja


tycker också att lille louise ska ta sig tid att göra denna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0