PRESENTATION DEL 1/2




Hej! Jag heter Sandra och jag är alltså en av de två genierna som
ska driva denna blogg. Jag känner på mig att det kan bli toppen.

Jag har ett år kvar i skolan trots att jag är av årgång 91. I skolan
läser jag media med inriktning journalistik vilket jag trivs bra med.

För att inte sväva iväg som jag annars har en tendens att göra så
tänker jag nämna min/mitt för tillfället bästa -

låt; deportees - out of love
bok; harry potter och dödsrelikerna
klädesplagg; min byxdress
ord; snöflinga (även om det är helt fel säsong)


Sådär, håll utkik efter Louises presentation! Den bör komma inom kort.


PS! Jag gillar skägg, Louise gillar mustasch. Därav namnet och
utseende på denna blogg. Så ni vet, alltså. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0