I wish that I had known in that first minute we met.






alla bilder från emely (infrontof.blogg.se) checkavettja!

Just nu sitter jag här, och slöar vid datorn istället för att vara ute och
njuta av det fina vädret. Ja, fy skäms på mig. Istället väntar jag på att
lasagnen som förtillfället är i ugnen ska bli klar.

Annars då? Saknar mina kära vänner.

Dessutom är jag råtaggad på en kort svart sammetsklänning typ och
ävenacne pistol boots kopior som är sjukt hypade. Vad hände? Vet inte
varför riktigt, återkommer när jag vet. LOL.

På fredag blir det antingen rex eller corona med amanda&anna, rånice om
du frågar mig. Imorgon är jag ledig så istället ska jag hitta på massa galet
med min kära mor. Sen hälsar förhoppningsvis Linnéa och Maria på också!

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0